keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Blogger Recognition Award


Kiitokset Tarinoiden syvyydet Nina Marille ja Sivu sivulta-kirjablogin Jennille, kun lätkäisitte tämän tulemaan minullekin päin.

Ohjeet:
  • Kirjoita postaus palkinnosta logoineen.
  • Kerro lyhyesti, kuinka aloitit bloggaamisen.
  • Anna ohjeita aloitteleville bloggaajille.
  • Mainitse ja linkitä blogi, joka sinut nimesi.
  • Nimeä kymmenen bloggaajaa palkinnonsaajiksi. Sen verran tämä on blogeja kiertänyt, etten pistä eteenpäin (ja kaikki ovat tämän kyllä ansaitusti saaneet ja näitä postauksia on ollut kiva lueskella blogeista).

Kuinka aloitin bloggaamisen:

Minulla on pienestä pitäen ollut sivuja ensin Freewebsissä, myöhemmin lifestyleblogi, sitten kynsi- ja kauneusblogi ja niiden jälkeen vuodesta 2012 lähtien tämä kirjablogi. Kirjabloggaamaan minua innosti Humisevalla harjulla-blogi.

Kirjabloggaamista olin pyöritellyt mielessäni jo aiemminkin, sillä olen aina lukenut paljon. Minulla on ala-asteajoiltakin säilössä vihkoja, jotka ovat täynnä kirja-arvosteluja. Vaikka kyllästyin lifestyle- ja kauneusbloggaamiseen niin kirjabloggaamiseen en ole kyllästynyt ja tuskinpa tulen kyllästymäänkään.

Vinkkejä aloitteleville bloggaajille:

Bloggaa siitä, mistä olet oikeasti kiinnostunut. Jos haluat pystyä bloggaamaan useampiakin vuosia, niin valitse aihe josta olet oikeasti kiinnostunut ja perusta rohkeasti siihen littyvä oma blogi.

Tee omannäköisesi blogi. Blogin perusteella luodaan monesti bloggaajasta kuva niin ulkoasun kuin tekstienkin perusteella, joten blogissa on hyvä esiintyä sen tyylisenä millainen oikeastikin on.

Kirjoita sellaisia postauksia joita tykkäät itse lukea. Esimerkkinä minä: en pidä liian pitkistä postauksista.

Verkostoidu. Vieraile muiden blogeissa. Bloggaamisesta entistä kivempaa tekee vuorovaikutus muiden bloggaajien kanssa.

Jos bloggaaminen kiinnostaa, niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti