keskiviikko 19. elokuuta 2015

Fiilikset ensimmäisestä lukumaratonistani

Minäkin olin siis mukana 15.8. järjestetyssä Blogistanian elokuun lukumaratonissa, jonka koosteeseen voi tutustua maratonin emännän MarikaOksan blogista. Omaan lukumaratonpostaukseeni pääsee tästä.

Lukumaratonista jäi tosi kivat fiilikset. Olin ensimmäistä kertaa mukana ja maraton kyllä täytti odotukseni. Se innosti minua lukemaan kirjoja omasta hyllystäni, joita en muuten olisi varmaan vielä lukenut.

Sivumääräni olisi voinut olla parempikin, sillä olen ennenkin lukenut melkeinpä yhteen menoon enemmän sivuja, kuin mitä sain koko maratonilla luettua (eli 752 sivua), mutta silloin kyseessä on ollut todella hyvä ja kiinnostava kirja. Ehkäpä ensi maratonilla kokeilen lukea vain kirjoja, jotka olen halunnut lukea jo pitkään ja jotka oikein tempaisevat mukaansa.


Maratoonailin siis perheemme mökillä - kesällä hyvällä säällä ulkona lukeminen on vain niin ihanaa. Toisaalta lukemista häiritsi niin grillailut, uimiset kuin lettujen paistotkin, mutta en kyllä pistänyt pahakseni. Harmikseni en seuraillut tällä kertaa muiden maratonailua niin paljon, sillä mökillä olin ilman tietokonetta ja vain kännykän varassa, jolla tein pikaiset päivitykset omaan lukumaraton-postaukseeni.

Myöhemmin kirjoittelen blogiin vielä postaukset Himoshoppaajan vauvasta ja Pimeän taivaan killasta, jotka sain luettua kokonaan lukumaratonin aikana. Ja lähden varmasti mukaan tulevillekin lukumaratoneille, jos muu elämä antaa myöten - sen verran kiva kokemus tämä oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti